Waardering over Laschet, R.J.M., Huisartsenpraktijk Huisartsen Kop van Zuid, praktijk Laschet en Talsma - Rotterdam op 19 februari 2021

Allereerst, Dokter Laschet en de bijhorende zorgverlening zijn optimaal. Mijn huisarts, Dokter Laschet, is meer dan 20 jaar mijn trouwe en zorgzame huisarts en dit bevalt mij zeer goed. Na een recente huisartsafspraak, kwam ik erachter dat mijn huisarts eigenlijk met pensioen kon, maar dit niet deed. Ik was verbaasd! Waarom? Hij houd van zijn patiënten en zijn werk! Hij wil er voor zijn patiënten zijn en tot zijn 70e doorgaan met waar hij zielsveel van houd. Dat verklaart natuurlijk waarom hij nog steeds fulltime 100% geeft voor zijn patiënten, maar voor mij iets raars. Ik gun mijn huisarts, dokter Laschet alle goeds toe en dat hij snel van zijn rust kan genieten. Maar tot die tijd wensik voor ons, dat wij toch Dokter Laschet nog heel lang tussen ons mogen hebben want hij is een huisarts waar je U tegen zegt. Ik en mijn familie hebben onwijs veel waardering voor hem. Het rest mij alleen nog om te zeggen, we houden van u, maar, hopen voor u een geweldig pensioen met rust! u lieve patien

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laschet, R.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.