Waardering over Leeuwen-Schillemans, G.L. van, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Van Leeuwen & Van Leeuwen-Schillemans - Den Haag op 18 maart 2019

3.5

Al jaren zijn mijn man en ik patiënt bij deze praktijk. Helaas is onlangs Huisarts  dhr. van Leeuwen overleden, een begripvolle man, kundig en sympathiek. Dat was nog de enigste reden dat we bij deze praktijk bleven. Zijn dochter is ook huisarts in deze praktijk maar heeft niet de vriendelijkheidsgenen van haar vader meegekregen. Daarnaast zijn de baliemedewerksters een reden om weg te gaan. Wat een arrogante, onaardige, onbeleefde respectloze dames zitten hier. Werkelijk ongelofelijk dat de manager van deze praktijk hier niets aan doet.  Ze zien je niet, spreken niet aan met U spreken niet met twee woorden, geen mevrouw, geen meneer, alleen "hoi", en gelijk met je en jij, hebben een uitstraling van wat kom je doen, niet huisartspraktijk-waardig.... tip: de hele club vervangen. Zo loopt de praktijk leeg. Wij zijn ook op zoek naar een nieuwe huisarts.

Bent u of werkt u voor Leeuwen-Schillemans, G.L. van? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.