Waardering over Leeuwen-Schillemans, G.L. van, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk van Leeuwen & Linders - Den Haag op 11 november 2019

2.7

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige beoordeling. De vriendelijkheid is ver te zoeken bij zowel arts als secretaresses/assistenten. Je hangt makkelijk 20 minuten aan de tel in de wacht. Vervolgens kun je vaak pas een week later terecht voor een afspraak. Ze laten ook vaak na de koffie en lunchpauzes de telefoonbeantwoorder nog veel te lang aan, waardoor ze niet bereikbaar zijn. Voor een verwijzing moet je onderhand smeken en de arrogantie! Ze stellen meerdere malen verkeerde diagnoses! Communicatie is schijnbaar ook moeilijk. Daarom wij zijn ook op zoek naar een andere huisarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leeuwen-Schillemans, G.L. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.