Huisarts Legemate, F.

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

21 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Andreas Vesalius, Praktijk F. Legemate - Vlissingen

20 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Een geweldige huisarts. Zeer betrokken bij zijn patiënten.

14 september 2021 - Geplaatst door de redactie

We worden altijd op een bijzonder vriendelijke manier gehoord en gezien. Zowel door de dokter als door de vriendelijke assistentes. Soms staan we zelfs verbaasd van de kundigheid van de arts. Hij...

9.8

5 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik werd weken geleden ingeënt tegen Corona en heb er nog behoorlijk last van. Mijn arm is erg dik opgezwollen, rood en mijn huisarts dr. Legemate meent dat het een allergische reactie is. De...

2.2

19 mei 2020 - Geplaatst door de redactie

De betrokkenheid van de arts naar de patient,kan ik erg waarderen.

7.8

5 november 2017 - Geplaatst door de redactie

Prima, snel en goed geholpen.

9.3

4 november 2017 - Geplaatst door de redactie

We kunnen geen betere arts wensen

5 december 2016 - Geplaatst door de redactie

Erg drukke praktijk in helaas nogal lastig met openbaar vervoer te bereiken buitenwijk. Vriendelijke dokter en assistentes zijn ook vriendelijk. Dokter loopt altijd vrolijk te fluiten maar verwacht...

6.0

16 april 2016 - Geplaatst door de redactie

luistert heel goed en geeft heel goed uitleg ook over medicijn gebruik

14 februari 2016 - Geplaatst door de redactie

Efficiënt, heldere uitleg, goede diagnoses, altijd vriendelijk en vrolijk.

9.5

6 januari 2016 - Geplaatst door de redactie

Neemt klachten serieus Neemt de tijd om te luisteren en onderzoeken. Is altijd vriendelijk

9.2

4 augustus 2015 - Geplaatst door de redactie

het is een goede dokter die luistert naar je problemen

2 april 2015 - Geplaatst door de redactie

Zeer vriendelijke en kundige dokter! Assistentes erg vriendelijk zowel aan de telefoon als aan de balie. De arts neemt de tijd voor je waardoor het spreekuur vaak uitloopt. Dit vind ik persoonlijk...

8.7

2 april 2015 - Geplaatst door de redactie

Dokter Legemate is een huisarts die zijn patiënt laat meedenken. Hij verwijst niet zomaar door en dat vind ik goed. Als hij het niet vertrouwt, dan gaan alle lades open om een oplossing te vinden...

17 februari 2015 - Geplaatst door de redactie

Meelevend, kundig, brengt duidelijk informatie over, correct. Ik had allemaal tienen kunnen geven. Ik gun iedereen zo'n huisarts!

28 december 2014 - Geplaatst door de redactie

Dr Legemate neemt klachten serieus zonder paniekerig te reageren. Hij neemt de tijd voor zijn patiënten.

9.3

19 mei 2014 - Geplaatst door de redactie

Een lieve man,die naar je luistert en aandacht aan je schenkt.de assistenten zijn heel vriendelijk aan de tel.

19 februari 2014 - Geplaatst door de redactie

Zeer vriendelijke, kundige, en meelevende arts.

7.7

6 september 2013 - Geplaatst door de redactie

Hele kundige arts, het is een drukke praktijk dus vaak telefonisch lang wachten. Assistentes zeer vriendelijk!

25 november 2011 - Geplaatst door de redactie

De praktijk is regelmatig moeilijk telefonisch bereikbaar. Dokter Legemate is een kundige man met een luisterend oor, hij laat je meedenken en handelt snel als dit nodig is.

7.5

29 september 2011 - Geplaatst door de redactie

Bij afspraken altijd lang wachten. Ben je als eerste,om 0800 uur, komt hij om 0815 uur pas binnenlopen van thuis. Niet echt respectvol naar je patient toe (meerdere keren gebeurd, dus geen incident)...

4.8