Huisarts Linden, A.J.H. van der

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Linden, A.J.H. van der, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Achter de Kerk - Abcoude op 4 maart 2018

Dokter van der Linden heeft letterlijk (zonder onderzoeken te hebben verricht) tegen mij gezegd dat er niks met me aan de hand was. En dit terwijl ik op dat moment al 4,5 jr met schildklierklachten liep. Zij nam mij totaal niet serieus. En nam ook niet de moeite om naar mijn klachten te luisteren. Zelfs toen na bloedonderzoeken duidelijk werd dat ik een traag werkende schildklier heb nam zij niet de moeite mij hierover te bellen of uit te leggen wat het in hield. Ik heb uiteindelijk zelf me erin moeten verdiepen om erachter te komen dat alle klachten die ik had en heb dus bij een traag werkende schildklier horen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Linden, A.J.H. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.