Waardering over Lindenhovius, J., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk J. Lindenhovius - Leiden op 25 april 2017

5.8

1. Het is zeer klantonvriendelijk als je de patienten dwingt om alleen tussen 8.00 en 11.00 uur telefonisch een afspraak te maken. Het is zeer ouderwets en niet meer van deze tijd. Bij mijn tandarts, fysio, gemeente of waar dan ook kan ik tegenwoordig ook online een afspraak plannen. Van die optie hebben ze hier niet gehoord. Op de site zelf wordt verwezen naar "contactformulier". Je komt dat echter nergens tegen: er staat alleen dat ze bijv. dicht zijn enz. 2. De praktijk is regelmatig dicht, met vakanties bijv. of woensdagmiddag. Ook niet echt vriendelijk.3. De huisarts zelf is vriendelijk en luistert goed maar is te vaak besluiteloos. Zij houdt vaak alle opties open....Sorry maar ik kom als patient hier om ook een diagnose te horen te krijgen. En anders doorverwijzing naar een specialist. Voor dat laatste moet je wel heel erg je best doen anders zie je geen beweging bij haar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lindenhovius, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.