Huisarts Lochorn, G.A.

Huisarts

Waardering over Lochorn, G.A., Huisartsenpraktijk Medisch Centrum Gorecht - Hoogezand op 3 december 2019

Vitamine B12

Lochorn is openminded, meedenkend, vriendelijk en geeft de grenzen van zijn kennis aan. Voor mij erg belangrijk. Ik voel mij gehoord. Na jaren rond te hebben gelopen met vele 'vage' klachten (niet gehoord worden bij vorige huisarts), vitamine B12 gerelateerd, mocht ik direct beginnen met injecties na het zien van mijn waardes van jaren daarvoor. Ik kreeg een opbouwschema mee. Al snel werd hiervan afgeweken omdat ik merkte dat ik met minder injecteren achteruit ging. Dit was goed bespreekbaar met lochorn. Zijn motto: als jij baat hebt bij vaker injecteren, dan doen we het ervoor! Zijn kennis mbt B12 deficiëntie zou zeker beter kunnen. Maar zijn openheid en medenkendheid over de behandeling van B12 deficiëntie maakt dat de kennis een bijzaak is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lochorn, G.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.