Waardering over Loenen, A.C.D. van, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk van Loenen - Zaandam op 4 juli 2014

Ik heb een ooglidcorrectie bij dokter van Loenen laten doen. Bij de intake gesprek werd goed uitgelegd, wat en hoe het in zijn werk ging. Ik kreeg een brief mee met tips voor de behandeling en er na. Ik kon snel terecht Hij stelde je op je gemak voor dat hij begon. Tijdens de behandeling werd steeds gezegd wat hij ging doen. En wat ook lekker was, het rustgevende muziek op de achtergrond. Hij neemt de tijd ervoor. En ik kreeg een oogmasker mee om te koelen. Het eindresultaat is mooi, het ziet er goed uit. Ik ben blij dat ik het heb laten doen en voor een goede prijs.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Loenen, A.C.D. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.