Waardering over Lövenich, H.P.T., Huisartsenpraktijk Huisartsen Spoorlaan, huisarts Lövenich - Tilburg op 11 januari 2021

5.0

Jaren tevreden geweest over deze praktijk. Echter sinds verhuizing richting spoorlaan mijn inziens achteruit gegaan. Met als dieptepunt dat ik maarliefst meer dan 50 minuten in de wachtrij heb gehangen, u bent beller nummer 12. Tevens is de praktijk vaker niet dan wel te bereiken, vanwege lunchpauze dit, vanwege overleg dat. Afspraak maken? U kunt bij de praktijkarts in opleiding terecht. Met pijn en moeite krijg je een afspraak bij dokter Lövenich zelf. Dokter Lövenich zelf, top arts. Hart zeker op de goede plek. Maar ik vermoed dat de praktijk te groot is geworden... Vroeger was hier toch echt alles beter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lövenich, H.P.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.