Waardering over Luteijn, A.J., Huisartsenpraktijk Huisartsen Beyum - Groningen op 19 juni 2012

8.5

Dokter Luteijn is een rustige, maar kundige arts. In de periode dat ik net te horen kreeg dat ik een aandoening had/heb die van invloed is op mijn verdere leven, kon ik altijd bij hem terecht en gaf mij op die manier steun. Ik hád dat nooit van hem verwacht van te voren, dit omdat hij in sommige eerdere afspraken altijd eerst vroeg wat ik zelf denk dat het is en wat ik eraan zou kunnen doen en ik altijd zoiets had van; maar jij bent de huisarts. Jij zou het moeten weten. Luteijn is ook eerlijk: als hij een antwoord niet weet, geeft hij dit aan, of hij geeft aan dit op te gaan zoeken. Inmiddels ben ik daarvan terug gekomen. Ik voel me bij Luteijn ook geen nummertje: hij neemt de tijd voor je en loopt daardoor wel regelmatig uit, maar is niet erg door de gedachte dat hij wel de tijd voor je neemt. De ervaring met de assistenten is ook goed. Zij luisteren wat voor klacht je hebt, waardoor ze een advies kunnen geven wel of niet langs te moeten komen. Ze doen waarvoor ze er zitten: inschatten wat iemand heeft en of het noodzakelijk is om bij een druk bezette arts langs te komen of het zal voldoen met een overleg. Daarnaast moet ik regelmatig mijn oren laten uitspuiten, wat ook door de assistent gedaan word en dat gebeurd ook in alle rust en kundigheid. Ik ben wél tevreden dus over de huisartsenpraktijk Beijum. Wat ik als enige als nadeel beschouw, is dat je altijd voor 10.30 uur 's ochtends moet bellen voor een afspraak of overleg, en dat het niet gedurende de hele dag kan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Luteijn, A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.