Huisarts Maas, P.H.M.

Huisarts

Geslacht
Man
Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Maas, P.H.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Maas - Eerbeek op 3 maart 2016

Rughernia

Heb 4 jaar met rugpijn gelopen en meerdere keren hiervoor bij de arts geweest. Nooit is er echt iets aan gedaan tot ik dus ook bijna niet meer kon lopen. Bleek dus dat ik een hernia had. Al die tijd mee gelopen zonder goeie behandeling. Kom ik een andere keer met een knobbel op mijn schouder word er gezegd dat dat er waarschijnlijk altijd al heeft gezeten en vanzelf weer weg gaat.  Dat was voor mij de druppel om naar een anders arts te gaan. En wat bleek carpel tunnel in de pols en een verschoven ac gewricht. Bijna een jaar in de ziekte wet. Dus als je een goeie diagnose wil zou ik niet naar deze huisarts gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Maas, P.H.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.