Waardering over Manuhutu, R., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Dovenetel - Arnhem op 2 juni 2015

8.8
  • Depressie

Wat een fantastische dokter en vooral mens.Ik liep al dik 2 jaar met deze problemen en mijn lichaam liet mij in de steek in de vorm van ernstige  vermoeidheid en pijn.Ben naar de dokter gegaan onder druk van mijn partner , daar het voor mij niet meer hoefde na het niet serieus nemen van mijn klachten door een collega arts van deze dokter , en ik had er ook geen hoop meer op de oude te worden. Dr Manuhuttu was ontroerd na mijn verhaal en zei me , ik haal je hier uit , en hij is zijn belofte nagekomen en ik kon op elke minuut van de dag bij hem terecht.Dokter ik ben u erg dankbaar , het leven lacht mij weer toe.Dank u wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Manuhutu, R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.