Waardering over Moghaddam, F., Huisartsenpraktijk GOED Ridderkerk, Huisartsenpraktijk F. Moghaddam - Ridderkerk op 14 maart 2019

8.7

Al jaren huisarts van ons gezin. Hij is altijd vriendelijk en niet gehaast, en hij legt zaken geduldig en goed uit. Houdt zijn kennis goed bij en is ook open voor moderne werkwijzen om de klant te bedienen: de recepten telefoon line, digitaal herhaalrecepten bestellen en waarschijnlijk ook het e consult (hebben we nooit gedaan) . Prima dat het er allemaal is, het werkt goed. En als er er toch vragen zijn vanaf de kant van de praktijk dan bellen ze je terug. Hij heeft een fijn team van hardwerkende aardige doktersassistenten. We komen ook af en toe bij de verpleegkundige. Daar ook goede ervaringen met de vorige, die nu met pensioen is, als met de huidige dame. Ze laten je in je waarde en geven je de ruimte om zelf ook zaken te monitoren en te beslissen.Kortom: happy met deze huisarts

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Moghaddam, F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.