Waardering over Mohazzab, A., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk A. Mohazzab - Soesterberg op 18 juni 2016

Een zeer bekwame arts die vooral erg goed luistert naar naar zijn patiënten. Ik ben bij hem geweest met mijn zoontje die ontroostbaar was. Dankzij accuraat optreden van deze arts zijn we erachter gekomen dat hij met 6 maanden blaasontsteking had wat zeer ongebruikelijk is op deze leeftijd! Na doorverwezen te zijn geweest naar het ziekenhuis (waar ze overigens wel weer veel steken hebben laten vallen) zijn we (dankzij dokter Mohazzab) erachter gekomen dat hij reflux aan zijn urineklepjes had. Als dokter Mohazzab niet zo accuraat had ingegrepen en had doorgezet dan had hij nu waarschijnlijk nog maar 1 werkende nier gehad. Absoluut een top arts die echt luistert en allert is!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mohazzab, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.