Waardering over Mooren, D.F.W., Huisartsenpraktijk Groepspraktijk de Bres - Roermond op 8 februari 2013

9.5

Van deze groepspraktijk de beste huisarts (ik heb ze allemaal gehad)! Luistert echt, oordeelt niet, verwijst makkelijk door en geeft makkelijk wat mee bij kwaaltjes. Ook fijn voor jongeren onder de 30. Heel vriendelijke man. Ik moest hier helaas bij weg vanwege verhuizing naar een andere provincie. Assistentes ook altijd vriendelijk en staan je altijd te woord. Er is parkeergelegenheid voor bezoekers, maar een enkele keer kunnen deze bezet zijn (dan kun je eventueel nog bij P+R van de NS betaald parkeren), maar ik heb er altijd nog wel mijn auto kwijt gekunt, en dat midden in de stad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mooren, D.F.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.