Waardering over Mülder, R.G., Huisartsenpraktijk Medisch Centrum Driebergen, Huisartsenpraktijk Mülder - Driebergen-Rijsenburg op 20 februari 2014

5.0

Slecht toegankelijk voor mensen met kinderwagen of rolstoel doordat de deur niet uit zichzelf open kan blijven staan. Na meer dan een uur wachten konden we eindelijk de dokter zien. Zij was meer bezig om haar computer in te vullen dan te luisteren. Vervolgens zei ze: "sorry maar je moet een nieuwe afspraak maken voor je andere kachten omdat de wachtkamer vol is." Ik voel mij niet serieus genomen, ik voel meer dat ik ze stoor dan dat ze helpen. Ik ga er echt niet voor mijn lol heen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mülder, R.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.