Waardering over Mulder, R.J., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Mulder & Russ - Zoetermeer op 18 februari 2019

8.5
  • Wondverzorging

Ik ben vanwege opvang voorlopig bij familie in Zoetermeer en ben nu al een aantal keren deze huisarts geweest (ook de huisarts van mijn zoon) vanwege flinke verwonding/ontsteking aan mijn been. Zowel de assistentes als huisarts en praktijkondersteuner zeer kundig, zeer begaan en een goed luisterend oor. Daarnaast zeer behulpzaam en advies gevend vanwege mijn chronische invalliderende aandoening. Daarnaast zag ik een reactie van een andere client en staat deze huisarts positief in aangepaste behandeling van B-12 deficiency, ook zeer belangrijk voor mij want dat is jarenlang een gevecht geweest.

Bent u of werkt u voor Mulder, R.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.