Huisarts Muris, E.

Huisarts

Er zijn 14 waarderingen Waarderen

Waardering over Muris, E., Huisartsenpraktijk Huisartsen Herman Gorterhof, Praktijk Muris - Spijkenisse op 21 maart 2019

Mijn gezin ingeschreven naar aanraden van de apotheek. Wij hebben geen goede ervaring met de huisarts. Na de geboorte van mijn dochter meerdere afspraken gemaakt bij de huisarts ivm haar buikklachten, ik werd gezien als over bezorgde moeder en naar huis gestuurd. Gelukkig was de huisarts op vakantie en kreeg ik een vervanger die mijn dochter een diagnose gaf en ons met spoed naar de kinderarts in het ziekenhuis stuurde.Mijn man had het gevoel dat de huisarts hem niet serieus nam in zijn verhaal en ook hij werd naar huis gestuurd met doe het maar rustig aan en paracetamol. ik werk zelf in de zorg en heb gelukkig een netwerk om mij heen waardoor ik mijn man kon laten beoordelen en wij een anderen huisarts hebben gezocht en ook hij heeft nu een diagnose en word geopereerd.Verder zijn de praktijk en de assistents prima maar over de arts zijn wij niet te spreken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Muris, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.