Waardering over Naimi Azghadi, A., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Zuid Oost - Amsterdam op 4 september 2019

1.0
  • Neuropathieën

Zeer ontevreden, loop al meer dan 2 jaar met diverse neurologische aandoeningen, zeer waarschijnlijk na 2 verkeersongelukken met ernstige verwondingen. Wil verwijskaart voor ziekenhuis, niet academisch, wordt geweigerd. Ik ben 64 jaar en er werd mij verteld dat dezelfde verschijnselen optreden bij het gebruiken van lachgas ! Dr. Oudeman praat veel over haar overleden man (kanker) haar kaakfraktuur, dat ze een oorlogskindje is en haar problemen met haar skelet. Kom ik daarvoor? Lijkt wel of ik de dokter ben, wordt niet geluisterd en ik begrijp niet waarom een verwijsbrief wordt geweigerd, wordt steeds gestuurd voor bloedproeven, die in het verleden (1 jaar geleden) niets uitwezen. Gebroken pols pas na 2e bezoek vastgesteld, heb hier 4 dagen mee gezeten, moest opnieuw 'gezet' worden in ziekenhuis. Beslist geen pretje. Luistert niet slechte diagnose, praktijk hard achteruit gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Naimi Azghadi, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.