Huisarts Najim, M.D.

Huisarts

Waardering over Najim, M.D., Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Lelystaete, huisartsenpraktijk Najim - Lelystad op 5 februari 2021

Trombose

Vandaag was mijn eerste kennismaking met Dr Najim. Hij beoordeelde mijn klachten direct en doeltreffend. Smiddags werd ik al geholpen in het ziekenhuis waar een echo bevestigd wat Dr Najim vermoedde....trombose en een ontsteking aan de aderwand van mijn rechterkuit. De komende weken prik ik mezelf met bloedverdunners en draag ik een steunkous....maar ik ben vol goede moed dat ik helemaal herstel. Geweldige man deze Dr Najim Het enige minpunt is misschien de wachtruimte en de krappe beperkte loopruimte ivm corona. Slecht geventileerd en bij drukte is de anderhalve meter niet of nauwelijks te garanderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Najim, M.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.