Huisarts Nguyen, V.T.

Huisarts

Waardering over Nguyen, V.T., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Blaak - Rotterdam op 18 februari 2018

Oogaandoeningen

Huisarts Nguyen is absoluut geen goede arts. Na meerdere malen bij hem zijn te zijn geweest met klachten aan de ogen heeft hij zonder te kijken gezegd dat hij niets ziet wat ik omschrijf. Ik ben door mijn zicht klachten van te trap gevallen en zelfs toen bleef hij zeggen dat er niets mankeerd met mijn ogen en heeft letterlijk gezegd dat ik niet goed in mijn hoofd ben. Metten overgestapt naar een andere huisarts die mij naar de oogziekenhuis heeft verwezen. En je raad het al, ik moet geopereerd worden aan mijn oog. Bij huisarts Nguyen ben je niet belangrijk als mens, hij geeft niet om zijn patiënten, ik raad u absoluut niet bij hem patiënt te worden als u wel om u zelf geef. Er zijn voldoende huisartsen in de buurt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nguyen, V.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.