Huisarts Nguyen, V.T.

Huisarts

Waardering over Nguyen, V.T., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Blaak - Rotterdam op 10 januari 2018

Mijn dochter van 3 jaar oud had buikpijn in het weekend. Wij zijn 2x bij de huisartsenpost geweest, uiteindelijk door gestuurd naar de spoedeisende hulp in het ziekenhuis. Aldaar uitgebreid onderzocht door kinderarts en weer naar huis gestuurd met de diagnose "obstipatie". Haar buikpijn bleef aanhouden; de volgende ochtend mocht ze direct komen bij dr. Nguyen. Hij stelde direct de diagnose appendicitis en belde het ziekenhuis. Bij de chirurg werd de diagnose appendicitis bevestigd en mijn dochter werd direct geopereerd. Volgens de chirurg had het heel weinig gescheeld of het had heel fout kunnen aflopen. Hulde aan dokter Nguyen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nguyen, V.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.