Waardering over Niehot, N.A., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk N.A. Niehot - Vlaardingen op 11 oktober 2018

3.3

Met hetzelfde probleem 1 jaar gelopen.Alleen het veranderen van de praktijk heeft mij geholpen uit de problemen/pijn te komen.Hij luistert niet, toont geen interesse in je, laat je niet uitpraten, kijkt je niet aan ik krijg het idee dat ik daar niet welkom ben. Had elke keer trauma voor de afspraak.Ik wist dat de dokter mij weer gaat negeren en ik blijft met de pijn lopen.Wat ik vaak van hem hoorde,, ik heb ook hier en daar pijn " of ,,sommige mensen leven met pijn". Of hij heeft iets tegen buitenlanders.Ik ben heel blij dat ik daar weg ben.D Niehot komt heel onvriendelijk over, denkt niet mee

Bent u of werkt u voor Niehot, N.A.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.