Waardering over Niewold, W., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk Niewold - Groningen op 2 augustus 2018

4.2

Er werd een foute diagnose gesteld door de huisarts! Dag later ben ik zelf naar eerste hulp in ziekenhuis gegaan, op basis van wat ik voelde, waarna ik alsnog een verwijzing nodig had. De huisarts zei mij dat hij al een diagnose had gesteld en wat ik daar deed. Na lang doorzetten is er met veel pijn en moeite een verwijzing gekomen waarna ik toen pas behandeld kon worden in ziekenhuis (operatie) ik was daar inmiddels een halve dag! Als ik nu iets heb durf ik gewoon niet naar deze huisarts uit angst dat mijn gevoel! wat ik dus zelf voel in mijn lijf, niet serieus wordt genomen.Dat voelt niet fijn en vind ik erg jammer. Met een huisarts zou je toch een vertrouwensband mee moeten opbouwen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Niewold, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.