Waardering over Nispen, J.C. van, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Teteringen - Teteringen op 19 februari 2021

5.2
  • Extreme misselijkheid zwangerschap

Huisarts is onvoldoende beken met Hyperemesis Gravidarum. Voorschrijven van medicijnen gaat enorm lastig, willen/durven medicijnen vaak niet voor te schrijven i.v.m. protocol of geen ervaring ermee. Ik ben wel uiteindelijk doorgestuurd naar de gyneacoloog die mij vervolgens direct opgenomen heeft i.v.m. uitdroging. De huisarts achtte dat eerder niet nodig omdat er geen ketonen in de urine aangetoond waren, echter zeggen ketonen niets over uitdroging, alleen ondervoeding.. helaas werd dat niet opgepakt. Er is onvoldoende kennis in de gehele praktijk over HG is mijn ervaring, ze bieden wel goed een luisterend oor maar ik had echt hulp nodig want ik was letterlijk doodziek maar werd steeds met een paar lichte pillen naar huis gestuurd o.i.d. Ook herhaalrecepten van medicijnen leveren steeds een strijd op i.v.m. onvoldoende ervaring/kennis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nispen, J.C. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.