Waardering over Ooms, L.P., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk L.P. Ooms - Tilburg op 16 juni 2014

9.3

Moderne efficiënte huisarts met nog steeds de nodige persoonlijke aandacht. Geen wachttijden in de praktijk, afspraak is afspraak, waar mogelijk contact via telefoon of mail, telefonisch spreekuur 's middags met huisarts zelf ook heel handig, directe doorverwijzing gekregen naar ziekenhuis wanneer nodig. Geen half werk! Tijdens mijn zwangerschap heeft hij een voor mij lastige beslissing, wel of geen inenting Mex griep, heel makkelijk gemaakt. Hij is resoluut en ik ben heel blij dat ik zijn advies gevolgd heb. Ook na mijn bevalling toen en mijn recente knie-operatie nu zat hij ook heel dicht op de nazorg en belde me om te vragen hoe het ging! Geeft een vertrouwd en veilig gevoel!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ooms, L.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.