Waardering over Oosterveen, A.R., Huisartsenpraktijk Medisch Centrum de Oliphant, Huisartsenpraktijk Oosterveen - Goor op 15 juli 2017

In de afgelopen jaren ben ik meermaals bij dokter Oosterveen langs geweest in verband met mijn kwakkelende gezondheid. Het liep uit op een lange zoektocht naar de juiste diagnose. Gelukkig hebben we die uiteindelijk gevonden en ik voel mij nu veel beter. Dit succes heb ik voor een heel groot deel aan dokter Oosterveen te danken. Hij had goede ideeën over wat er aan de hand kon zijn en stond ook open voor mijn suggesties. Hij heeft mijn klachten, hoe vaag ook, altijd serieus genomen en zo goed mogelijk op weten te lossen. Soms twijfelde ik zelf of ik mij aanstelde, maar dokter Oosterveen vond dat nooit. De assistentes van de Oliphant zijn mij altijd zeer behulpzaam geweest. Dat was vooral belangrijk toen ik niet meer in de buurt woonde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oosterveen, A.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.