Huisarts Oudenaarden, M.

Huisarts

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

12 resultaten voor je selectie:

Huisartsenpraktijk Doktershuis Oude Noorden, Huisartsenpraktijk M. Oudenaarden - Rotterdam

6 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Voor mij de ideale arts, luistert heel goed en heeft bij mij nooit een verkeerde diagnose gesteld en altijd de juiste medicatie voorgeschreven, werkelijk een man naar mijn hart, spijtig dat hij...

9.3

30 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Sinds mijn geboorte sta ik bij hem ingeschreven. Ik heb een goede vertrouwensband met mijn huisarts. Kan met alle klachten met gerust hart bij hem langs en mijn probleem kwijt. Ben heel erg tevreden...

8.3

23 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

geweldig fijne huisarts. Sinds 1980

9.5

3 november 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Goede huisarts maar ongelooflijk moeilijk te bereiken!

6.0

22 september 2015 - Goedgekeurd door de redactie

deze man is echt begaan met zijn medemens! en doet geen rare dingen als hij het niet vertrouwt verwijst hij je door.

7.7

9 juni 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Beste Huisarts die ik ken. Ontzettend lieve begripvolle man en naar mijn mening het beste huisarts!Vanaf mijn 10e al patient bij hem en ik ben inmiddels 28!

3 maart 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ik voel mij totaal niet op mijn gemak bij deze man. belt ook geen uitslagen van onderzoeken door. Er zit helaas niets anders (fatsoenlijks vind ik) in de buurt.

3.0

14 juli 2014 - Goedgekeurd door de redactie

De beste huisarts die je je maar kan wensen. Een arts die arts is om arts te zijn en geen een of andere geldwolf die voor elke scheet die je laat een vergoeding vraagt. In mijn bijna 40 jaar is hij...

22 april 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Een dokter van grote klasse. Meneer is erg begripvol, zijn consult voelt vertrouwd en zijn kennis is groot.

8.7

25 november 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Dokter Oudenaarden heb ik al meer dan 30 jaar als huisarts. Ik heb nog nooit zo'n fijne begripvolle huisarts gehad, Dit jaar heb ik hem veel nodig gehad. Altijd was hij er voor mij, zelfs aan huis is...

9.5

11 oktober 2012 - Goedgekeurd door de redactie

ik vind dokter Oudenaarden een hele goede huisarts hij luistert goed goed naar je verhaal, hij is echt heel goed.

8.7

15 augustus 2012 - Goedgekeurd door de redactie

De praktijk is een oud en onhygiënisch pand. De huisarts is heel kortaf, luistert niet naar je verhaal. Voordat ik mijn klacht verteld heb moet ik al laten zien wat ik mankeer of heeft hij een...

6.7
  • Waardeer deze zorgverlener