Waardering over Pas, Ch.A.G.M. van de, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk van de Pas - Rotterdam op 14 juni 2011

2.0

Na ruim 20 jaar patent te zijn geweest is onze ervaring dat er slecht geluisterd wordt en alles wordt afgedaan als zijnde "alles zit tussen de oren, behalve de schouders" - "kliertjes" - "overwerkt" en de huisarts wil vooral zijn eigen verhaal kwijt. Verder worden de klachten niet serieus genomen. Hier wil ik het bij laten, we zijn blij dat we de stap hebben genomen naar nieuwe huisarts * Waarderingen worden door de redactie niet gecheckt op waarheid. Bovendien kunnen waarderingen een subjectieve weergave van de inzender bevatten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pas, Ch.A.G.M. van de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.