Waardering over Pelgrim, P.A., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Pelgrim - Hilversum op 7 mei 2018

5.3

Vroeger voelde ik mij altijd wel gehoord en begrepen. Tot afgelopen jaar. Tot ik zelf kwam met het willen testen op b12, maar dit is wel gebeurd, bleek een te kort te hebben, maar 130 serum b12 was niet laag genoeg volgens hem. Dus over 4 weken weer prikken en als die onder de 180 kwam mocht ik een proef behandeling starten.. tja dit maal 114 en dus gestart maar zelfs in de bijsluiter staat een andere opstartbehandeling dan dat ik zou krijgen. Hier over in discussie had geen zin en de strijd niet kunnen aangaan, want ik was uitgeput en had mijn kracht nodig om de dag door te komen.. maar na switch van huisarts en de juiste behandeling gelukkig uit het dal geklommen.. En voorlopig nog lekker doorgaan met de b12 behandeling want het helpt mij! Btw al meermaals geklaagd over een van de assistentes want die is ronduit onvriendelijk! Maar ze werkt er nog steeds! Durfde amper te bellen voor een afspraak :(

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pelgrim, P.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.