Waardering over Peters-Helsloot, H.J.T.A.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Peters Haarlem - Haarlem op 3 januari 2018

4.2

Antroposofen artsen/psychiater vooral assistenten  nemen sommige cliënten niet serieus. Alleen naar gelang henzelf en situatie henzelf. Artsen beloven veel, maar eigenlijk handelen ze niet serieus en vooral niet consequent! In de praktijk zijn ze niet bereikbaar in geval van nood. Maar zij zeggen van wel. Mijn situatie in 33 jaar is meeste gevallen pech bij hen. Bovendien zijn het tamelijk karakters met volgens mijn inzien eigenzinnige superieure eigenschappen, nerveus ingesteld met vaak een identiteit als prioriteit. Ik heb daar veel last van als zelf wel een gevoelig mens en ben snel geirriteerd door hun handelswijze (onvriendelijke, soort denigrerende) benadering. Bij mijn eigen huisarts kan ik zelden terecht. Je word in sommige gevallen wel voorgetrokken en in andere gevallen genegeerd en niet serieus genomen.  Ze zijn tamelijk egocentrisch en volgens hun eigen ideeën wetens en wetten gericht. Willen vaak wel hen voordelen uit patienten halen. Vooral psychologen therapieën gaan weinig deskundig, zoals weinig inlevingsvermogen en streven graag eigen vormen en idealen na. (is mijn ervaring). Ze zijn dan ook nog duur. Ik voel mij als gewóón mens enigszins genegeerd en gedwongen te leven naar hun principes .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Peters-Helsloot, H.J.T.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.