Huisarts Peters, J.P.

Huisarts

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Peters, J.P., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Peters - Beekbergen op 10 december 2016

Rugpijn

Na verhuizing ingeschreven bij huisartsenpraktijk Peeters en binnen enkele weken een kennismakingsafspraak gehad. Dit verliep allemaal prima. Na circa een half jaar contact opgenomen voor een afspraak, maar tot mijn verbazing stond ik niet in het patientensysteem. De assistent suggereerde dat ik de verkeerde arts had gebeld en kon weinig voor mij doen. Na e.e.a. te hebben uitgezocht bleek wel degelijk dat ik mij had inschreven bij Peeters. Ook mijn patientendossier was door mijn vorige huisarts naar Peeters opgestuurd. Wederom contact opgenomen met de assistent die alles behalve een meewerkende houding had. Op de vraag wat er met mijn patientendossier was gebeurd kon zij ook geen antwoord geven. Dit zou worden uitgezocht waarna ik zou worden teruggebeld. Ik ben tot op heden niet teruggebeld. De wijze waarop de praktijk met mijn inschrijving is omgegaan wekt totaal geen vertrouwen. Het feit dat deze fout vervolgens niet op een correcte en nette wijze wordt opgelost vind ik zo mogelijk nog kwalijker. Dit heeft mij en mijn vriendin doen besluiten om ons in te schrijven bij een andere huisarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Peters, J.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.