Waardering over Petrus, F.L.W.J., Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum De Mare, Huisartsen - Alkmaar op 19 augustus 2013

4.0

In 2010 borstkanker geconstateerd via bevolkingsonderzoek. Brief van MCA in de bus gedaan bij huisarts Peters. Deze man heeft nog nooit een teken van belangstelling getoond. Het staat zelfs niet genoteerd in de pc. Helaas mag ik niet van arts veranderen. Ga er in principe ook niet naar toe. Totaal geen vertrouwen in deze man. Ik hoop dan ook dat hij zeer snel vervangen wordt door iemand die wel een heel klein beetje aandacht toont als je een zware operatie hebt ondergaan en de nodige behandeling krijgt die bij een borstoperatie gepaard gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Petrus, F.L.W.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.