Waardering over Pinxteren, B. van, Huisartsenpraktijk Huisartsen Oog in Al - Utrecht op 23 juni 2014

Na jaren geen huisarts bezocht te hebben, heb ik na lang zoeken eindelijk mijn huisarts gevonden. Hij luister in tegenstelling tot de vorige artsen die ik heb gehad, als ik daar binnen kwam lag bij wijze van spreken het recept al klaar, ik voelde mij niet gehoord. Mijn waardering gaat uit naar Bart van Pinxteren. Als ik bij mijn vroegere huisarts bloed ging prikken wist ik al voor dat de huisarts mij belde de uitslag vooral een te hoge cholesterol en een te hoge bezinking, omdat al jaren zo was en er werd verder niets meegedaan. Tot dat ik bij Bart van Pinxteren kwam en die verder ging onderzoeken, om een lang verhaal kort te maken. Door de actie en het handelen van mijn arts heb ik weer vertrouwen gekregen in mijn huisarts. Ik ben van mijn grootste ongemakken verlost waar ik al jaren mee liep, kortom ik zit weer goed in mijn vel. Ondertussen ben ik verhuisd, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om een andere huisarts te nemen.

Bent u of werkt u voor Pinxteren, B. van? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.