Huisarts Popescu, G.

Huisarts

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Popescu, G., Huisartsenpraktijk Popescu, huisarts - Schiedam op 17 april 2014

Overige aandoeningen

Dr Popescu was jarenlang mijn huisarts, maar de laatste jaren kon ik niet met mijn problemen bij hem terecht. Hij deed alles af met "dat is niet waar", "dat kan niet". Vermoedelijk heeft hij die houding gekregen omdat ik overmatig veel alcohol gebruikte om daardoor in slaap te komen. Begin april werden mijn klachten heel serieus en heb ik besloten om een andere huisarts te nemen. Binnen een week was bevestigd dat ik een hersen beroerte heb gehad, een langzaam werkende schildklier heb (waar 70 % van mijn problemen duidelijk verband houden) en onderzocht ga worden op Glaucoom in verband met mijn oogproblemen. Ik heb het gevoel dat wanneer Dr. Popescu mijn problemen serieus had genomen die beroerte misschien voorkomen had kunnen worden en dat veel eerder met de behandeling van die schildklier begonnen had kunnen worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Popescu, G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.