Huisarts Poucki, M.H.

Huisarts

22 resultaten voor je selectie:

Huisartsenpraktijk Het Medisch Huis, Huisartsenpraktijk dr. Poucki en dr. Okhuijsen - Veghel

29 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Kan altijd terecht, weliswaar vaak lange wachttijd aan de telefoon. Zeer professioneel, vriendelijk en zorgzaam

9.8

31 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Hij heeft mij geweldig geholpen met B12. Buiten de gebaande paden. Staat ook open voor andere zorg .

9.5

13 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Poucki is een huisarts zoals je die het liefste ziet: Altijd beschikbaar indien je hem nodig hebt, serieus maar altijd ruimte voor een glimlach, zeer menselijk en persoonlijk geinteresseerd en...

27 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Hij is zakelijk maar nooit gehaast en zeer betrokken bij zijn patiënten. Eigenlijk een huisarts die ik iedereen toewens. Dus misschien wel dom dat ik dat hier aangeef!

9.7

5 augustus 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne vent, straalt rust en vertrouwen uit. Kom er bijna nooit, maar die enkele keer dat ik er moet zijn wordt ik snel en vakkundig geholpen. Ideaal ook dat alles onder 1 dak zit, dus voor je...

14 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Beter om er niet te komen, maar als het dan toch nodig is, prima geholpen.

9.5

14 oktober 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Ondanks de drukke praktijk altijd het gevoel alle tijd voor me te hebben, doortastend luisterend.

9.2

6 oktober 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Poucki is voor mij een verademing na een huisarts die nooit luisterde en bij mij daardoor 6 maanden lang kanker over het hoofd zag! Hij is vriendelijk, toegankelijk en gaat voortvarend aan de...

9.3

18 juli 2014 - Goedgekeurd door de redactie

wij vinden dat hij totaal niet luistert naar wat je te zeggen hebt we zijn zelf een aantal keren tot een diagnose gekomen die volgens hem niet de goede was ,maar achteraf gebleken was dat onze kijk...

5.5

29 januari 2014 - Goedgekeurd door de redactie

zeer vriendelijk,luisterd goed alleen legt soms te moeilijk uit

9.3

24 september 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Ik sliep al een tijdje heel slecht met een klacht met veel pijn!Je geeft aan dat je slecht slaapt en veel pijn hebt en de klacht belemmert je in je dagelijks leven en je krijgt...

6.8

19 februari 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vind de arts niet heel erg vriendelijk. Ik ga niet om het minste of geringste naar de huisarts maar pas als ik ergens lang last van heb. Had de verschijnselen opgeschreven en ging er naar toe,...

6.7

22 augustus 2012 - Goedgekeurd door de redactie

Bij de kwaal die serieus was, konden we a la minute terecht en er werd direct aktie ondernomen. Er wordt tijd genomen om uit te leggen wat er aan de hand is en er is begrip van de arts. Echt...

8 augustus 2012 - Goedgekeurd door de redactie

Om eerlijk te zijn vind ik de dienstverlening van mijn huisarts gemiddeld. Hij is vriendelijke maar toch heb ik het gevoel dat hij toch niet altijd luistert naar me. Fijn om naar toe te gaan alleen...

6.3

24 november 2011 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn huisarts begreep dat er los van een psychisch vraagstuk ook een lichaamelijke check nodig was, kwam persoonlijk bij mij thuis langs omdat de uitslagen van het onderzoek niet goed waren en ik zo...

25 augustus 2011 - Goedgekeurd door de redactie

Neem de tijd voor je, laat de patient uitpraten en maakt een juiste diagnose.

27 juni 2011 - Goedgekeurd door de redactie

Onze huis arts is echt iemand uit de duizend, help heel goed, luistert goed en staat echt achter de patiënt, wij zijn heel blij met onze huisarts.

24 juni 2011 - Goedgekeurd door de redactie

Heb altijd het gevoel dat ik terecht kan bij hem met mijn klachten, problemen en vragen. Hij is niet te serieus zoals sommige dokters en kan mee lachen en meepraten met je verhaal. Hij is ook nooit...

9.8

27 december 2010 - Goedgekeurd door de redactie

Een zeer deskundige arts, een enorm prettig mens en een grote aanwinst in Veghel. De 6 tienen zijn dik verdient.

11 oktober 2010 - Goedgekeurd door de redactie

Een geweldige arts. Zeer kundig en neemt geen enkel risico. Indien hij het nodig acht stuurt hij je meteen door. En dan is het ook nodig.

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 4 waarderingen.