Waardering over Primec, V., Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Marco Polo, Huisartspraktijk Primec - Utrecht op 8 juni 2017

5.3

Bij huisartsenpraktijk Primec weet ik eigenlijk zeker dat ik altijd meer dan een half uur moet wachten. Ook al ben ik er 's ochtends vroeg en ben ik pas de tweede patient van de dag. Dokter Primec lijkt zich niet erg te haasten en gaat ook, ook al loopt ze flink achter, rustig een bakje koffie halen. Daarentegen heeft ze wel alle aandacht voor je als je eenmaal bij haar tafel zit. Toch ga ik haar praktijk verlaten, omdat ik me als patient c.q. klant niet serieus genomen voel wanneer afspraken standaard niet nagekomen worden. Ook vind ik de opvolging van afspraken en eventuele onderzoek vaak slordig. Ik moet er altijd zelf achteraan zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Primec, V.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.