Waardering over Pulles, P.J.T., Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Brakkenstein, Huisartsenpraktijk - Nijmegen op 15 november 2019

2.2
  • Depressie

3 keer voor niks op komen dagen, want een afspraak inplannen is blijkbaar heel ingewikkeld. Zware depressie met suïcidale neigingen is toch wel een noodgeval. Beste reactie dan is uiteraard een mail sturen. Hiermee meteen alle privacyrichtlijnen aan de laars gelapt (en wel voor elk mailtje dat 'ie stuurt een consult declareren bij je verzekering. 10 a 15 in totaal, zonder hem 1 keer gezien te hebben). De toon in de mails wekt ook de indruk dat hij het belangrijker vindt dat hij antwoord krijgt dan dat het goed met je gaat. Neemt niet eens de moeite om je dossier te lezen of je naam correct te spellen. (Praktijkondersteuner vertellen dat de situatie met je ouders de aanleiding is om vervolgens de vraag "zijn je ouders niet meer in beeld?" te krijgen. Al met al de verkeerde kant op geholpen door deze "arts".

Reactie van/namens Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Brakkenstein, Huisartsenpraktijk - Nijmegen

Update, 11 februari 2020

Ik heb helaas nooit meer iets van u vernomen, hopelijk gaat het beter met u, anders bent u nog steeds van harte welkom.

Beste …..

Hier is duidelijk iets mis gegaan en ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat? Voor de duidelijkheid bij ons is er ALTIJD plek voor depressieve suïcidale patiënten op dezelfde dag.

Je bent van harte welkom om een afspraak te maken, bij mij, of als je je prettiger bij voelt bij een van de twee andere huisartsen!

We horen graag van je, liefst persoonlijk ipv anoniem hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pulles, P.J.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.