Waardering over Reitz, G.F., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Mosae Forum Heg-Reitz - Maastricht op 26 september 2011

6.5

Eerst kwam ik bij een andere huisarts die in het zelfde gebouw werkt maar hij luisterde nooit en nam mijn problemen niet serieus. Nu ben ik bij dr. Reitz en hij neemt mijn problemen wel serieus en hij stuurt mij niet meteen naar huis met medicijnen. Hij luistert ook. Want ik kwam 2 jaar geleden met depressieve klachten bij hem en dan vind je het belangrijk dat je wel serieus genomen wil worden. Want ik was wel gevoelig voor reacties. Een minpunt is dat het gebouw heel klein is en met goedkope en dus vieze materialen is gebouwd! Ik vind dat de wachtkamer wel wat groter mag zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Reitz, G.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.