Waardering over Riel, B.P.J.J. van, Huisartsenpraktijk Leenders en Van Riel Huisartsen, locatie Boxtel - Boxtel op 31 juli 2012

9.2

Dr. van Riel is de huisarts van mijn moeder (82). Helaas is haar gezondheid de laatste jaren achteruitgegaan. Neemt de tijd voor patient en ongeruste familie en er is altijd wel een mogelijkheid voor een afspraak, zeker als de assistente het idee heeft dat het echt niet kan wachten. Mijn moeder is nu ook voor de diabetescontrole naar de huisartsenpraktijk gegaan (voorheen via het ziekenhuis) zodat hij een completer beeld heeft. Huisbezoek is geen probleem. Helaas is de parkeergelegenheid wat lastig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Riel, B.P.J.J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.