Waardering over Rijkers, P.E., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Rijkers en Holwarda - Nieuw-Amsterdam op 20 juli 2017

3.7

Dankzij de samenwerking tussen mijn ex en de huisarts Rijkers, zie ik mijn zoon niet meer. Het is beter dat u hem even niet meer ziet "hij is overspannen, kan het niet meer aan". Staat springlevend een musical te doen en gaat overal heen met mijn ex. Daarnaast staat hij ingeschreven voor een hoger niveau school dan het getekende schooladvies, hoezo overspannen. Het is beter dat u uw zoon even met rust laat, wordt wakker huisarts! Geldt overigens voor andere zaken, diagnose(constatering) is snel gesteld, echter achteraf bij second opinion bij een ander blijkt  dat hij het niet altijd bij het juiste eind heeft, daar hij slecht wil luisteren. Helaas mijn eigen huisarts, maar heb totaal geen vertrouwen in mijn eigen huisarts meer, wat een lastige situatie met zich meebrengt. Wees blij dat ik klaag en zie het maar als een "kans" om het in de toekomst beter te kunnen doen, tja, mijn kinderen zitten namelijk nog steeds bij uw praktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijkers, P.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.