Waardering over Rijn, R.J. van, Huisartsenpraktijk Bospark Huisartsen - praktijk van Rijn - Alphen aan den Rijn op 24 oktober 2020

5.0
  • Psychische problemen

Drs. van Rijn is een prima huisarts, met name voor de lichamelijke problemen. Kleine ingrepen doet hij zelf op de praktijk (moedervlek weghalen bijvoorbeeld) en verder is hij niet terughoudend om zijn patiënten door te sturen naar een specialist. Echter heb ik op het psychologische vlak een slechte ervaring opgedaan met deze huisarts. Hij leek vrij weinig interesse te hebben in mijn klachten en heeft tijdens zijn anamnese niet meer gevraagd dan de drie standaard vragen. Of ik depressief of suïcidaal was, en of dat ik drugs gebruikte. Verder had hij geen interesse aan verdere informatie voor zijn diagnose en direct daarna werd ik verwezen naar een specialist. Bij deze specialist heb ik, achteraf gezien, enkele maanden weggegooid omdat ik voor iets heel anders behandeld werd. Ik kan niet met zekerheid zeggen of dit komt door een gebrekkige anamnese van drs. van Rijn, maar hoe dan ook ben ik daarmee het vertrouwen in deze huisarts kwijt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijn, R.J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.