Waardering over Rinkes, T.H.N., Huisartsenpraktijk Academische Huisartsenpraktijk Groningen - Groningen op 19 april 2019

Prettige huisarts en een fijne praktijk. De medewerkers zijn vriendelijk, er is altijd snel plek en er is een digitale omgeving voor herhaalrecepten en e-consults. Dokter Rinkes is zeer bevlogen, kundig en empathisch. Hij gaat uit van de beleving van de patiënt en niet van de cijfertjes; bovendien bagatelliseert hij niet (i.t.t. andere huisartsen). Alleen telefonische consulten raad ik niet aan, die zijn nogal gehaast en dan komt hij wel eens bot uit de hoek. In de gewone consulten neemt hij echter ruim de tijd en hij doet zijn best zich te verdiepen in complexere vraagstukken. Ik raad hem anderen zeker aan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rinkes, T.H.N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.