Waardering over Roefs, B.G., Huisartsenpraktijk Huisartsengroep Kethel, Praktijk van Dijk, van Dijk, Roefs - Schiedam op 8 juni 2011

2.7

Onze mening over Dr. Roefs is niet positief. Wij spreken over ervaringen dus niet over een eenmalig consult. Onze zoon heeft in het ziekenhuis gelegen. Wij zijn een maand bezig geweest om serieus genomen te worden. Er is nooit de moeite genomen om met ons een gesprek aan te gaan of er iets over te zeggen van wat er gebeurd is. Wel vonden ze het nodig om in het systeem te zetten dat ik nogal heftig kon reageren aan de telefoon. Achteraf was mijn moedergevoel correct en is mijn harde reactie naar de assistentes niet misplaatst geweest. Mijn zoon was ziek en niemand nam ons serieus een maand lang! Gek he dat een moeder boos wordt! Hij is erg laconiek geweest. Hij heeft het er nooit meer over gehad. Daarbij moeten wij zelf iedere keer aangeven wat wij voor een behandeling passend vinden. Dit geeft mij een zeer onzeker gevoel. Ik wil het gevoel hebben dat mijn gezin en ik in goede handen zijn. Dr. Roefs geeft mij een zeer onzekere/instabiele indruk. Wij gaan op zoek naar een andere huisart. Zeker met kinderen vinden wij dat je iemand nodig hebt die de situatie goed kan overzien en een diagnose stelt i.p.v. de afwachtende houding en mee gaat met de woorden van de patient. Ik hoop dat hij geleerd heeft van het ziektebeeld van onze zoon en dat hij in de toekomst anders handelt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roefs, B.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.