Waardering over Roest, A.H. de, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk A.H. de Roest - Den Haag op 3 augustus 2012

3.8

Een afspraak maken ging eenvoudig via de vriendelijk overkomende mevr. de Roest, de accommodatie is verouderd maar nog wel functioneel, de medewerkers zijn de huisarts zijn vrouw en hijzelf, luisteren doet hij niet of nauwelijks naar de ontstane klachten, op alle klachten zegt hij klakkeloos dat het niet mogelijk is, wel constateerde hij een ontsteking aan de alvleesklier, maar liet me wel een jaar lang zonder medicijnen ziek thuis zitten waardoor de alvleesklierontsteking verergerde zelf ben ik nadat ik van hem een brief moest schrijven met de klachten naar een ziekenhuis gegaan. Deze dokter de Roest heeft nadat ik 30 jaar als stoffeerder met bisonkit lijm mijn medische dossier onjuist opgestart aangezien ik nog geen medisch dossier had, ik ben immers nooit ziek geweest, helaas heeft hij mij betiteld als alcoholist en als een failliete ondernemer waardoor de nieuwe huisarts en het ziekenhuis een heel ander beeld geschetst kregen dan dat het werkelijk was, kort samengevat is het medisch dossier zodanig opgestart dat ik niet de zorg kreeg die ik nodig had, ook werd hij nijdig toe ik de spreekkamer verliet nadat ik hem vertelde dat hij mij zieker maakte cq liet worden dan toen ik daar aankwam. Uiteindelijk is er na 3 jaar ziek zijn met veel druk en pijn en moeite toch maar een MRI scan gemaakt door een andere dokter waar uit bleek dat ik een hernia heb, ook bleek ik een enorme hoge cholesterol te hebben, wat mij steeds benauwdheid gaf, dit had de Roest kunnen weten aangezien ik aangaf waar de pijn zich bevond en dat ik regelmatig niet kon lopen, nerveus overkwam, en erg veel pijn aangaf, hij weigerde verder onderzoek en handelde erg onvriendelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roest, A.H. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.