Huisarts Rooij, G.C.J.M. van

Huisarts

Er zijn 24 waarderingen Waarderen

Waardering over Rooij, G.C.J.M. van, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Nieuwe Maas - Schiedam op 27 juli 2021

N.v.t.

Huidkanker

Dhr De Rooij (hij is zijn titel Dr niet waard) had een ander vak moeten kiezen. Laborant ofzo, waar je geen mensen tegenkomt. Mijn vrouw had huidkanker gehad op haar hoofdhuid. Na een jaar kwam er op dezelfde plek weer een nieuw bultje dat jeukte. Het zag er identiek uit aan het eerdere plekje. U kunt het al raden als u andere reviews hier heeft gelezen, meneer De Rooij deed het af als onzin, het was geen huidkanker. Bij protesten dat het niet haar 1e keer was geweest kreeg ze nog een tirade dat hij al tig jaar huisarts was en heus wel wist hoe huidkanker eruit zag. Daarna werd ze de deur gewezen. Laten we zeggen dat de dermatoloog, waar we uiteindelijk via een andere arts terecht kwamen, niet echt geamuseerd was over zijn aanpak en gedrag! Overweegt u zich bij deze praktijk aan te melden en een afspraak te boeken, vraag dan eerst op wie de behandelende arts is. Het kan u veel ongerief voorkomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rooij, G.C.J.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.