Waardering over Rooij, G.C.J.M. van, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Nieuwe Maas - Schiedam op 26 maart 2019

3.3

Meneer begroette ons niet maar pakte direct de maxicosi uit de handen van mijn man. Hij keek in de maxicosi en zei dat het slechts een babykwaaltje was waar wij voor kwamen ondanks ons verhaal. Er werd totaal niet geluisterd. Binnen 2 minuten stonden wij weer buiten met het volgende : ‘als er volgende week weer wat is zal ik jullie weer voorlichting geven’ en dat we maar de nagels van onze baby kort moesten houden. 1 week later bij de kinderarts blijkt dat onze zoon een allergische reactie heeft.. u kunt begrijpen dat wij ons totaal niet gehoord voelen door deze dokter en er geen vertrouwen in zijn manier van werken is vanuit ons. Wij gaan naar een andere praktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rooij, G.C.J.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.