Waardering over Ruijs, C.D.M., Huisartsenpraktijk Praktijk de Dichter - Utrecht op 20 december 2017

9.7

Dokter Ruijs neemt de tijd voor zijn patienten. Hij luistert naar naar het verhaal, stelt gerichte vragen en is transparant over zijn analyse en de mogelijke oorzaken. Het zoeken van een nieuwe huisarts in een nieuwe stad is altijd lastig, maar ik ben zeer tevreden over de rustige en betrokken aanpak van dokter Ruijs. De assistente was erg vriendelijk en behulpzaam. Met spoed op het consult kunnen komen ondanks dat ik nog niet was ingeschreven bij de praktijk. In de wachtkamer direct mijn inschrijving kunnen afronden.De praktijk is nog tijdelijk gehuisvest boven de apotheek maar zal per maart verhuizen naar een eigen pand. Deze tijdelijke locatie is klein maar voldoet, alle voorzieningen zijn aanwezig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ruijs, C.D.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.