Waardering over Rümke-Gemmeke, M.P., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Nieuw Den Helder - Den Helder op 8 februari 2019

3.8

2 x samen met mijn dochter geweest voor dezelfde klacht. Tot 2x toe afgedaan dat het niets was op een wat betuttelende manier. Daarna bij andere huisarts geweest voor 2nd opinion en er bleek wel degelijk wat ernstigs aan de hand te zijn. Toen ik haar daar op aansprak kreeg ik een heel onprofessioneel kinderachtig antwoord. Ik denk dat ik dat het meest vervelende vond. Iedereen maakt fouten, maar je moet wel open staan voor een gesprek en feedback. Dat krijg ik ook op mijn werk. Dit was voor mij doorslaggevend om definitief over te stappen. Jammer, want daarvoor had ik redelijk goede ervaringen met haar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rümke-Gemmeke, M.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.