Waardering over Salwegter, M.H.E., Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Plus, Huisartsen - Eindhoven op 20 juni 2012

Heb Marion pas als arts en het een en ander gezien zo ik het nog niet gezien heb bij anderen. Het is de kunst om in het gevoel van de patient te stappen en veel zorgverleners zitten prima in hun denken, maar hun gevoel is nergens te vinden. Ik ben zelf niet zo voor huisartsen, want uiteindelijk ben je je huisarts en je bent zelf verantwoordelijk voor jezelf, dus ook als je diabeet bent en de spuit zet. Daar zijn we zelf verantwoordelijk voor en we betalen wel erg veel aan dit zorgstelsel, maar deze huisarts beveel ik veel mensen aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Salwegter, M.H.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.